Let op: 25, 26 en 27 december is het gemeentehuis gesloten. Voor de openingstijden van de overige dagen, zie ons nieuwsbericht: Aangepaste openingstijden feestdagen.
Let op: 25, 26 en 27 december is het gemeentehuis gesloten. Voor de openingstijden van de overige dagen, zie ons nieuwsbericht: Aangepaste openingstijden feestdagen.
Vindt u dat iemand van de gemeente u niet goed behandeld heeft? Bijvoorbeeld een ambtenaar of bestuurder? U kunt dan een klacht bij ons indienen. De klacht kan gaan over:
Let op: Wilt u doorgeven dat iets stuk is? Of dat er afval ligt? Doe dan een melding via: melding doen.
Heeft u last van overlast van buren, hangjongeren of verslaafden? Bel dan de politie.
Na het indienen van uw klacht ontvangt u een ontvangstbevestiging. Klaagt u over de gedraging van een persoon, dan verstrekken wij een kopie van uw klacht aan deze persoon.
Wij moeten uw klacht binnen tien weken afhandelen. Deze termijn kan eenmaal verlengd worden met maximaal vier weken.
De ‘Commissie van advies voor bezwaarschriften en klachten’ adviseert ons over de afdoening van uw klacht.
U kunt uw klacht op verschillende manieren doorgeven. Dit gaat zo:
Of
Heeft u geen reactie gehad over uw klacht? Of bent u het niet eens met onze reactie? Dan kunt u hierover een verzoekschrift indienen bij de Nationale Ombudsman.
Lees de privacyverklaring voordat u uw persoonsgegevens invult.