Let op: 25, 26 en 27 december is het gemeentehuis gesloten. Voor de openingstijden van de overige dagen, zie ons nieuwsbericht: Aangepaste openingstijden feestdagen.
Let op: 25, 26 en 27 december is het gemeentehuis gesloten. Voor de openingstijden van de overige dagen, zie ons nieuwsbericht: Aangepaste openingstijden feestdagen.
Wilt u voor een goed doel geld of spullen inzamelen? Vraag dan een collectevergunning bij ons aan.
Landelijke organisaties collecteren over het algemeen volgens een vast rooster. Het Centraal Bureau Fondsenwerving (CBF) maakt dit rooster ieder jaar. Er zijn vrije periodes in het collecterooster. In die vrije periodes krijgen andere organisaties de mogelijkheid om te collecteren. Deze organisaties moeten een vergunning aanvragen om te mogen collecteren in deze vrije periodes.
Er zijn voorwaarden. Deze zijn bijvoorbeeld:
Het CBF stelt ieder jaar een collecterooster op. Deze organisatie controleert dat het opgehaalde geld goed worden besteed. In dit collecterooster zitten vrije periodes. In die vrije periodes krijgen andere organisaties de mogelijkheid om te collecteren. Zij moeten hiervoor een vergunning aanvragen.
U vraagt de collectevergunning aan bij de gemeente. Dit gaat zo:
Of maak een afspraak op het gemeentehuis en kom langs: 0598 652222.
Lees de privacyverklaring voordat u uw persoonsgegevens invult.